“Καποδίστριας”

Οι μαθητές της Α’ & Β’ Γυμνασίου παρακολούθησαν την ταινία “Καποδίστριας” του Γιάννη Σμαραγδή.

Η ταινία αφηγείται τη ζωή και το έργο του πρώτου Κυβερνήτη της Ελλάδας. Μέσα από δυνατές εικόνες και συγκινητικές σκηνές παρουσιάζει τον αγώνα ενός ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στην ελευθερία και την ενότητα του ελληνικού έθνους. Ο Καποδίστριας εμφανίζεται ως ηγέτης με όραμα, που προσπάθησε να χτίσει ένα δίκαιο και οργανωμένο κράτος μετά την Επανάσταση του 1821. Η ταινία αναδεικνύει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, τις θυσίες που έκανε και την αφοσίωσή του στην πατρίδα. Με πλούσια σκηνικά και εξαιρετικές ερμηνείες, μεταφέρει το πνεύμα και την ατμόσφαιρα της εποχής. Πρόκειται για ένα έργο που συνδυάζει την ιστορία με τη συγκίνηση και τη δύναμη του ανθρώπινου ιδανικού. Η ταινία υπενθυμίζει πόσο σημαντικές είναι η ανιδιοτέλεια, η προσφορά και η πίστη στο κοινό καλό. Ένα έργο που αξίζει να το δει κανείς, όχι μόνο για την ιστορική του αξία, αλλά και για το μήνυμα ελπίδας και ευθύνης που μεταδίδει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *