Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα διανεμήθηκαν στους μαθητές τα απαραίτητα έντυπα (2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Β 2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Α 2. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ 2026-27 (1)), στο πλαίσιο και ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής «Ηλεκτρονικές Εγγραφές», για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής των μαθητών στην Α΄ τάξη των Δημοσίων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2026-2027.
Η παρούσα αφορά αποκλειστικά τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου.
Παρακαλείστε οι συμπληρωμένες Υπεύθυνες Δηλώσεις να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2026, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω της πλατφόρμας gov.gr (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses).
Η έγκαιρη υποβολή τους είναι απαραίτητη για την ομαλή ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου












A WordPress Commenter
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.