Η ετήσια ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων του Γυμνασίου Βραχατίου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3/11/26 & ώρα 6:00μ.μ. και αμέσως μετά θα ακολουθήσει και συνάντηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι:
Η ετήσια ενημέρωση από τους καθηγητές για την πρόοδο και τις δράσεις του σχολείου.
Ο απολογισμός της χρονιάς που πέρασε από τον Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων.
Η παρουσία σας είναι ιδιαίτερα σημαντική ώστε να συνεχίσουμε όλοι μαζί να στηρίζουμε την εκπαιδευτική κοινότητα των παιδιών μας.













Αφήστε μια απάντηση