Αγαπητοί γονείς,
Την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί η σχολική γιορτή λήξης του σχολείου μας και θα χαρούμε πολύ να βρεθούμε όλοι μαζί σε αυτή την όμορφη εκδήλωση!
Όποιος γονέας επιθυμεί, μπορεί προαιρετικά να φέρει κάτι για τον μπουφέ της γιορτής, όπως ένα αλμυρό, ένα γλυκό, κάποιο φαγητό ή ένα αναψυκτικό.
Η παρουσία και η συμμετοχή όλων θα συμβάλουν στο να κλείσουμε τη σχολική χρονιά με τον πιο όμορφο τρόπο!
Σας περιμένουμε με χαρά!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων













Αφήστε μια απάντηση