Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μαζί με τον Σύλλογο διδασκόντων σάς προσκαλεί στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς, που θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας, στις 27/5 ημέρα Τετάρτη στις 18:30 για να αποχαιρετήσουμε όλοι μαζί μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!
Όπως και πέρυσι, ετοιμάζουμε μια ξεχωριστή βραδιά για τα παιδιά μας, με μουσική, DJ, κέφι και πολλές όμορφες στιγμές. Στη διάρκεια της γιορτής θα δοθούν και αναμνηστικά στα παιδιά της Γ’ Γυμνασίου, για να τα αποχαιρετήσουμε με αγάπη και τις καλύτερες ευχές για το νέο τους ξεκίνημα.
Για να γίνει η γιορτή ακόμα πιο όμορφη, θα θέλαμε –όποιος γονέας μπορεί και επιθυμεί– να συμβάλει προσφέροντας κάτι σε φαγητό, γλυκό αναψυκτικά ή ό,τι άλλο μπορεί ο καθένας.
Η παρουσία όλων σας θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά!
Σας περιμένουμε μικρούς και μεγάλους να γιορτάσουμε μαζί το τέλος της σχολικής χρονιάς!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων












Αφήστε μια απάντηση