Η Ε.Δ.Υ. Γυμνασίου Βραχατίου διοργανώνει τρεις συναντήσεις και προσκαλεί όλους τους γονείς και κηδεμόνες στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου για να συζητήσουν και να μοιραστούν σκέψεις, προβληματισμούς και πιθανούς τρόπους διαχείρισης της καθημερινότητας των εφήβων.
Συναντήσεις Γονέων












Αφήστε μια απάντηση