Έλεγχοι Α’ Τετραμήνου

Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθούν μαθήματα κανονικά κατά τις τέσσερις (4) πρώτες διδακτικές ώρες και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η επίδοση της βαθμολογίας του πρώτου τετραμήνου στους γονείς και κηδεμόνες.
Για όσους γονείς δεν προσέλθουν τη συγκεκριμένη ημέρα για να παραλάβουν τη βαθμολογία δια ζώσης, αυτή θα αποσταλεί μεταγενέστερα, έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *