Ενημέρωση Γονέων & Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο θα δοθούν οι βαθμοί του Β΄ τετραμήνου.
Οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να προσέλθουν στο σχολείο από τις 10:00 έως τις 11:30, προκειμένου να παραλάβουν τη βαθμολογία των μαθητών/μαθητριών.
Παράλληλα, οι βαθμοί θα αποσταλούν και ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Σας ενημερώνουμε επίσης ότι στην ιστοσελίδα του σχολείου έχουν αναρτηθεί τα αποτελέσματα επαρκούς φοίτησης των μαθητών/μαθητριών.


Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *