Κλειστά τα σχολεία του Νομου Κορινθίας Τετάρτη 21-01-2026 σύμφωνα με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας
Στις σχολικές μονάδες θα γίνει μάθημα μέσω webex (τηλεκπαίδευση)
Με απόφαση του αρμόδιου Αντιπεριφερειάρχη και κατόπιν εισήγησης των μελών της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου, της Πολιτικής Προστασίας και της ΕΜΥ, κλειστά θα παραμείνουν για προληπτικούς λόγους, Τετάρτη 21 Ιανουαρίου, όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας.
Η απόφαση ελήφθη με γνώμονα την προστασία των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού, λόγω των δυσμενών καιρικών φαινομένων που προβλέπονται, με έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες, οι οποίες ενδέχεται να δυσχεράνουν τις μετακινήσεις προς και από τις σχολικές μονάδες.
Στις σχολικές μονάδες θα γίνει μάθημα μέσω webex (τηλεκπαίδευση).










Αφήστε μια απάντηση