Την Παρασκευή 30/01/2026 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός για τις πρώτες δύο διδακτικές ώρες και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν ομιλίες στο χώρο του σχολείου σχετικά με την ευρωπαϊκή πολιτειότητα, τον εθελοντισμό, τα Ευρωπαϊκά προγράμματα και την αιμοδοσία. Οι μαθητές θα προσέλθουν απευθείας στην εκκλησία. Η Γ’ Γυμνασίου θα παραμείνει στην εκκλησία για τις τρεις πρώτες διδακτικές ώρες και θα επιστρέψει την 4η για ομιλία στο χώρο του σχολείου. Οι ομιλίες θα διαρκέσουν μέχρις τις 12:00 περίπου και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί σύλλογος διδασκόντων.










Αφήστε μια απάντηση