Κοπή βασιλόπιτας 2026

Σήμερα, όλα τα τμήματα έκοψαν την καθιερωμένη βασιλόπιτα. Οι τυχεροί μαθητές που έτυχαν το φλουρί κέρδισαν ένα γεύμα σε μαγαζί του Βραχατίου, προσφορά του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων.

Καλή Χρονιά Σε Όλους Με Υγεία!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *