Πολλά συγχαρητήρια στη μαθήτρια της Α’ Γυμνασίου Μελίνα Ασβεστοπούλου και στην καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κα Στέλλα Αντωνοπούλου για την κατάκτηση της 2ης θέσης στο αγώνισμα των 1.000μ του κλασσικού αθλητισμού που διεξήχθησαν στο Δημοτικό Στάδιο Κορίνθου.
Ασημένο Μετάλλιο στα 1.000μ














Αφήστε μια απάντηση