Θερμά και εγκάρδια συγχαρητήρια!
Η σχολική μας κοινότητα εκφράζει με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια τα πιο θερμά της συγχαρητήρια στον μαθητή του τμήματος Γ1, Σέργιο Ασβεστόπουλο για τη λαμπρή επιτυχία του στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Αρχιμήδης», της οποίας τα αποτελέσματα μας ανακοινώθηκαν πριν λίγα λεπτά, όπου κατέλαβε την 22η θέση πανελλαδικά και τιμήθηκε με χάλκινο μετάλλιο!
Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπήρξε ο μοναδικός μαθητής Γυμνασίου από τον Νομό Κορινθίας που προκρίθηκε στον διαγωνισμό, αναδεικνύοντας με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο το υψηλό επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων του.
Η σπουδαία αυτή διάκριση αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα, καρπό σπάνιας μαθηματικής ικανότητας, αδιάκοπης προσπάθειας, επιμονής και βαθιάς αγάπης για τα μαθηματικά. Αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας και φωτεινό παράδειγμα του τι μπορεί να πετύχει ένας μαθητής όταν συνδυάζει το ταλέντο με τη σκληρή δουλειά.
Ευχόμαστε από καρδιάς ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στη συνέχεια της πορείας του και νέες διακρίσεις που θα τον οδηγήσουν ακόμη ψηλότερα!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες και θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν δίπλα του,
τον κ. Λυκούση Ιωάννη μαθηματικό και τον κ. Παπαϊωάννου Βασίλη μαθηματικό ενισχυτικής διδασκαλίας, καθώς και στον κ. Σταυρόπουλο, για τη διαρκή του διαθεσιμότητα και την πολύτιμη υποστήριξή του σε κάθε στάδιο.
Citius, Altius, Fortius!
Η Δ/νση & ο Σύλλογος Διδασκόντων
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στον μαθητή του σχολείου μας, Σέργιο Ασβεστοπουλο για τη σπουδαία διάκρισή του στον διαγωνισμό μαθηματικών σε επίπεδο νομού. Η επιτυχία του μας γεμίζει υπερηφάνεια και αποτελεί τιμή για όλους μας.
Παράλληλα, συγχαίρουμε θερμά όλα τα παιδιά, από το Γυμνάσιο και το Λύκειο, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Η προσπάθειά τους και η συμμετοχή τους είναι από μόνα τους αξιέπαινα και ιδιαίτερα σημαντικά.
Σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε σε όλους καλή συνέχεια και ακόμη περισσότερες επιτυχίες.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων














Αφήστε μια απάντηση