Το ΓΕΛ Πολυγύρου υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Αδελφοποίησης Laval-Grece του δήμου Λαβάλ Γαλλίας, του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής APLF-DU διοργάνωσαν διαγωνισμό Ορθογραφίας.
Το σχολείο μας εκπροσώπησε επάξια η μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου Δήμητρα Κατσιφώλη και ελπίζουμε αυτή η εμπειρία της, να ενισχύσει το ενδιαφέρον της για τη μελέτη της γαλλικής γλώσσας και να συμβάλει στην πρόοδό της.














Αφήστε μια απάντηση