Γέφυρα “Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο”

Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε την Πέμπτη 19/5/26 τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης το ΔΣ Βραχατίου στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος Γέφυρα “Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο” με στόχο την ομαλή μετάβαση των μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *