“Λύνοντας την παρεξήγηση με σεβασμό”

Ομιλία την Παρασκευή 22/5/26 από την κλινική ψυχολόγο κα Α. Αναγνώστου για τους μαθητές της Α’ και Β’ Γυμνασίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *