Ενημέρωση για την ορθή χρήση των φαρμάκων

Την Παρασκευή 22/5/2026 το σχολείο μας υποδέχεται τις κυρίες Κ. Σπυροπούλου και Ε. Κωνσταντίνου που θα ενημερώσουν τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου σχετικά με την ορθή χρήση του φαρμάκου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *