Την Πέμπτη 6/11/26 θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική δράση με το Ινστιτούτο Πάνος Μυλωνάς σχετικά με την οδική ασφάλεια στους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου 3η-6η ώρα και συγκεκριμένα 10:15-11:45 το θεωρητικό μέρος και 11:45-13:15 το πρακτικό μέρος στην αίθουσα εκδηλώσεων και στο προαύλιο χώρο του σχολείου. Μετά το πέρας της δράσης οι μαθητές θα αποχωρήσουν.
https://www.ioas.gr/diakriseis_idiotites/#nav
















Αφήστε μια απάντηση