Ολοκλήρωση εγγραφής μαθητών Α’ Γυμνασίου και ανανέωσης εγγραφής μαθητών Β΄και Γ΄ Γυμνασίου για το σχ. έτος 2025-2026

Παρακαλούνται οι γονείς να προσέλθουν στο σχολείο μέχρι την ημέρα του Αγιασμού ώστε να ολοκλήρωσουν την εγγραφή των μαθητών για την Α’ Γυμνασίου ή την ανανέωσης της εγγραφής των μαθητών για την Β’ και Γ΄Γυμνασίου για την νέα σχολική χρονιά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *