Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την άμεση και ουσιαστική ανταπόκρισή του στην κάλυψη λειτουργικών αναγκών του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών.
Η πολύτιμη συμβολή σας συνέβαλε καθοριστικά στη διασφάλιση των απαραίτητων προϋποθέσεων για την ομαλή διεξαγωγή πειραμάτων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Χάρη στη γενναιόδωρη υποστήριξή σας, το εργαστήριο εξοπλίζεται επαρκώς.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε στην κυρία Ιωάννου, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και στον κύριο Κούτρα, μέλος του Συλλόγου, για την προσωπική τους συμβολή και τη διαρκή τους διάθεση συνεργασίας και υποστήριξης.
Η συμπαράστασή σας μάς εμπνέει και ενισχύει ουσιαστικά την προσπάθειά μας για την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης.
Δ/νση & Σύλλογος Διδασκόντων Γυμνασίου
Θα ήθελα και εγώ να ευχαριστήσω τους γονείς γιατί από τότε που ανέλαβα υπεύθυνη του εργαστηρίου είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν, καλύπτοντας την αδυναμία του υπουργείου.
Είμαι ευγνώμων ❣️
Σοφία Μελισσάρη












Αφήστε μια απάντηση